2021-01-04 - Futar.hu

Mit tehetsz azért, hogy ne legyen (sok) át nem vett terméked és legközelebb is nálad vásároljon a vevő?

  •         Vizsgáld meg a belső folyamataidat.

A futar.hu szakértő kollégái szívesen segítenek az ÁSZF szállítási paragrafusainak szerkesztésében. Nagyon fontos, hogy a vevői tájékoztatás pontos és következetes legyen a megbízás rögzítésétől vagy a webshop felkeresésétől a csomag kézbesítéséig vagy vásárolt termék használatának megkezdéséig.

  •         Tájékoztasd a vevőt, hogy kaphat információt a küldemény várható érkezéséről.

  A futar.hu a szolgáltatás jellegének megfelelően a csomagfelvételtől kezdve a lehető legrövidebb idő alatt kézbesíti a csomagot, így a címzettjeink nem bizonytalanodnak el a futár érkezésével kapcsolatban. Akinek kérdése van az online nyomkövetésen vagy a könnyen elérhető és segítőkész ügyfélszolgálatunktól azonnal segítséget kap. 

  •         Kérjél visszajelzést a futárszolgálatod munkájáról.

A futar.hu minden szállítást követően méri az érintettek elégedettségét. Minden szállításnál az 5*-os élményre törekszünk. Olvasson bele folyamatosan frissülő értékeléseinkbe a nyitólapon.

  •         Kötelezd el a vásárlót/érdeklődőt minél hamarabb.

A gyors kiszállítás esetén tapasztalataink szerint a címzettek nem gondolják meg magukat. Hiszen így a rendelés és a kézbesítés között csak néhány óra telik el.  

  •         Tegyél logót mindenhová, legyen egyedi és feltűnő az a csomagolásod.

Vigyázunk a csomagokra, a küldemény szép állapotban gyűrődés nélkül érkezik meg a címzettjeidhez.

  •         Szűrd ki a rosszindulatú vásárlókat.

Ebben sajnos kevésbé tudunk a segítségedre lenni, azt azért jó tudni, hogy állandó partnereink számára a következő felvételkor díjmentesen visszük vissza a kézbesíthetetlen csomagokat.

 

Szólj hozzá Te is!

Tájékoztatunk, hogy hozzászólásod csak utólagos jóváhagyás után jelenik meg a weboldalon.

Speed, reliability, cost-effectiveness